Dry needling Haaften – Zaltbommel

✓ Fysiotherapie

✓ Medische Training

✓ Revalidatie

Voor een professionele dry needle behandeling in de omgeving van Hurwenen of een dry needling behandeling in de omgeving van Haaften heten wij u bij Fysiotherapie van der Donk van harte welkom. Onze praktijk is gevestigd in het Centrum Fysiotherapie en Bewegen in Zaltbommel.

Bel ons: 0418 510492 Neem contact op!

Ervaar de dry needle techniek in onze dry needling praktijk nabij Haaften en Hurwenen

Bij de dry needle techniek in onze dry needling praktijk in de omgeving van Haaften en Hurwenen wordt een dun naaldje gebruikt. Met dit naaldje worden uw pijnpunten in spieren aangeprikt. Deze pijnpunten zorgen voor minder mobiliteit en kracht. Uw pijnpunten worden met een dry needling techniek snel verholpen, waardoor u sneller beter uzelf kunt bewegen. Het naaldje is nagenoeg pijnloos. Zodra het pijnpunt aangeprikt wordt ontspant uw spier zich kort en dit geeft een schokgevoel. Na de behandeling kan de spier tijdelijk vermoeid en zwaar aanvoelen. Omdat dry needling onderdeel is van fysiotherapie valt dit onder uw verzekering. Onze therapeuten ontvangen u graag in ons centrum in Zaltbommel.

Neem contact met ons op voor meer informatie

Wij begrijpen goed dat u graag eerst meer informatie wenst te ontvangen over de dry needle techniek in onze dry needling praktijk in de omgeving van Haaften en Hurwenen. Hiervoor beantwoorden we graag uw vragen middels ons contactformulier. Mocht u het prettiger vinden om ons te spreken kunt u ons telefonisch bereiken op het nummer 0418 510 492. Daarnaast kunt u online uw dry needling behandeling bij ons inplannen indien u al patiënt bent. Wij hopen u snel te mogen ontvangen in ons Centrum Fysiotherapie en Bewegen te Zaltbommel.

Meer informatie:

Beste fysiotherapeut Bruchem | Revalidatiecentrum Zaltbommel | Revalidatie Bruchem